Gyakori kérdések

A beérkezett számos megkeresés gyakran tartalmazzta ugyanazokat a kérdéseket. Ezeket csokorba gyűjtöttük, és lentebb egyenként megválaszoljuk.

Mennyi idő alatt készülnek el az útvonalkönyvek?

Az útvonalkönyvek készen vannak. Azonban jelenlegi szerződésünk szerint 2017. december 31-ig nem terjeszthetjük őket. Tehát 2018. január elsején a megrendelő már kézhez is kaphatja.

Milyen módon történik a változáskövetés?

Az útvonalkönyvek változáskövetésének módját a transzeurópai hagyományos vasúti rendszer forgalmi szolgálat és forgalomirányítás alrendszerével kapcsolatos kölcsönös átjárhatóságára vonatkozó műszaki előírásokról szóló 2011/314/EU bizottsági rendelet (OPE TSI) szabályozza, mi ehhez tartjuk magunkat.

Mennyi időt vesz igénybe a változások lekövetése?

Ez a változások mennyiségétől függ. A pályaüzemeltetők évente kétszer vizsgálják felül saját adatbázisukat, ennek közzététele után tudjuk a változásokat átvezetni. Ez általában néhány munkanap alatt megtörténik.

GYSEV hálózatra is megrendelhetőek az útvonalkönyvek?

Természetesn. A GYSEV is része az országos közforgalmú pályahálózatnak.

Van-e referenciánk?

Persze. A SafeTrain Kft. szinte létrejöttétől kezdve készít útvonalkönyveket, de a know-how és a tapasztalat az útvonalkönyvek magyarországi bevezetéséig nyúlik vissza. A magánvasúti társaságok túlnyomó többsége ma is a SafeTrain Kft. által készített útvonalkönyveket használja.

Tudunk-e mintát mutatni?

Természetesen. Korábbi hírünkben egyet közzé is tettünk; pdf formátumban letölthető: Útvonalköny vminta.

További kérdések?

Amennyiben további kérdései merülnek fel, vagy árajánlatot kér, küldjön e-mailt az info@utvonalkonyv.hu címre, vagy hívja fel a +36 30 386 7547 telefonszámot.